poniedziałek, 21 marca 2016

Inhalator Sanity Simple - test

Jakoś tak ostatnio testowo się u nas w domu zrobiło.
Testujemy sobie kosmetyki, testujemy sobie inhalator.
Wszystko przydatne i wydaje się, że pozostanie z nami na dłużej.

Jeżeli jeszcze nie macie inhalatora i przymierzacie się do zakupu to śmiało mogę Wam polecić inhalator firmy Sanity.


Znaliście? Ja nie, aż do czasu kiedy inhalator trafił w moje ręce.
Testowałam inhalator Sanity Simple.



Na wstępie napisze, że inhalator spełnił moje oczekiwania, aczkolwiek nie jest z nami od lat więc nie jestem w stanie napisać jak będzie funkcjonował za rok czy dwa. Po kilku tygodniach jestem w stanie powiedzieć, że jest wart swojej ceny. Kosztuje jak na inhalator nie wiele bo ok. 100 zł.
Inhalator jest mały, zgrabny i posiada poręczną torbę, co dla mnie jest bardzo ważne gdyż często zabieramy sprzęt na wakacje/do babci/weekendy itp.
Podoba mi się w nim materiał z jakiego jest zrobiony. Nasz stary inhalator Madel jest "powleczony" jakimś dziwnym czymś, czego nie sposób umyć porządnie. Kurz się w to normalnie wtapia...masakra. Tu mycie nie stanowi problemu.
W komplecie z inhalatorem dostajemy:
  • Maska inhalacyjna dla dorosłych
  • Maska inhalacyjna dla dzieci
  • Ustnik
  • Rurka powietrzna (dł. 2 m)
  • 2 filtry
  • Końcówka do nosa
  • Kabel zasilający (dł. 1,5m)
Maska dla dzieci jest malutka. Na Zuzie za mała. Na Tyćka idealna.
Fajna jest końcówka do nosa, którą przetestowałam osobiście gdyż, ponieważ miałam katar. Fajnie smyrka w nosie ;) 
Zuza przetestowała działanie inhalatora osobiście ponieważ dostaliśmy go do testów w momencie kiedy miała już mega katar.
Inhalator jest średnio głośny. Wydaje mi się, że poziom hałasu ma podobny do innych. Zuza zazwyczaj inhalując się ogląda bajkę i zakłada słuchawki ;) więc hałas jej nie przeszkadza.
Dawkowanie leku jest szybkie, co ważne jest w przypadku dzieci takich jak Tycio, które długo nie wytrzymają z maską na twarzy...oby Tyćkowi szybko się nie przydał.
Uważam, że Inhalator Sanity Simple ma wszystko, co posiadać powinien inhalator. Na stronie producenta można zamówić części zamienne więc jeżeli coś się zniszczy nie będzie problemu z zakupem.
Gwarancja na produkt jest 3 letnia. Fajnie by było gdybym nie musiała z niej korzystać.

 

2 komentarze:

  1. Nigdy nie wiem jaka końcówkę do nosa do inhalatora Microlife kupić. Na rynku sklepy medyczne maja różnorakie akcesoria do inhalatorów medycznych. Inhalacja na katar i kaszel swietnie działa dla mojego dziecka. Polecam.

    OdpowiedzUsuń