wtorek, 1 grudnia 2015

1,2,3 odliczanie zacząć czas...

Zaczynamy odliczac do Świąt. Uruchomiliśmy kalendarz adwentowy.
Elfy wrzucają do niego małe niespodzianki.

Pierwszy woreczek został otwarty.
Zu wstała o 3...bo nie umiała się doczekać, w związku z tym Elfy uciekły i nie uzupełniły wszystkich worków (taka jest wersja oficjalna, a tak na prawdę dostawa z Empika się przeciąga :P).
Po kategorycznym odmówieniu otwarcia o 3 w nocy woreczka został spenetrowany o 6:30.
W środku jakieś Shopkinsy. Najważniejsze, że dziecko zadowolone.

Ale wróćmy jeszcze do wczorajszego dnia
Zuzia: "Mamo, babcia powiedziała brzydkie słowo na Tyma"
Ja: ???
Zuzia: "Zapytała mnie czy spał rano, a jak powiedziałam, że nie, to powiedziała, że jest UPIERDLIWY!!!" - powiedziała oburzona.
Ja: Trzeba było babci powiedzieć, że sama jest upierdliwa - rzekłam mało wychowawczo.
Zuzia - "Tak jej powiedziałam" - z bananem na twarzy oświadczyła.

Brata trzeba bronić. Córka urosła w naszych oczach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz