piątek, 4 grudnia 2015

Pisanie to moja pasja...

Kiedy byłam małą dziewczynką płakałam po kątach. Dlaczego?
Nie umiałam tańczyć, śpiewać i malować jak inne koleżanki.
Nic mnie "nie kręciło".
Mam tłumaczyła, że z biegiem lat na pewno znajdę jakąś pasję.
Miałam wrażenie, że tak się nie stanie...nic mnie nie pociągało.

Myślałam sobie...jestem przeciętniakiem. Nic nie potrafię robić.

Aż do niedawna...

Od kilku lat piszę teksty różnorakie. Głównie na potrzeby konkursów kreatywnych. Dzięki tym konkursom odkryłam w sobie pasję pisania.

Dziś jestem szczególnie dumna.
Mój tekst ukazał się na łamach miesięcznika "Dziecko" :)

Tak, moją pasją jest pisanie i kiedyś napiszę bajkę dla dzieci.

A co ciekawe...mam jeszcze kilka innych pasji. Warto wierzyć, że w końcu znajdzie się coś, co lubisz, nawet jeżeli jest gdzieś głeboko ukryte w Tobie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz