poniedziałek, 14 grudnia 2015

Mikołaj i gra Dobble

Był u Was Mikołaj?

U Zuzi był, a właściwie to Zuzia była u niego.

Taki korporacyjny Mikołaj, ale się liczy.

Zapytawszy "Czy byłaś grzeczna Zuziu?"
Spuściła głowę...






Następnie odwróciła się do mnie z zapytaniem w oczach czy może prezent wziąć.
Pozwoliłam.
Wzieła.
"Zuziu, zrobie Ci zdjęcie z Mikołajem.
Uśmiechnij się!"
Zawarczała spod okularów "Mamo, no weź"


Ale ja nie o tym :)
Zu dostała grę "Dobble", którą chciałam serdecznie polecić.

Wygląda tak :)
Jest to małe pudełeczko z kartami. Można grać na 5 różnych sposobów i głównie polega to na odnajdowaniu "Kto pierwszy, ten lepszy" jednakowych znaczków na kartach.
Nam gra się bardzo spodobała i mogę grać w nią nawet z Tymem na cycu :)
Na opakowaniu napisane jest, że gra nadaje się dla dzieci od +6 lat, ale wydaje mi się, że spokojnie 5-latek sobie z nią poradzi.
Jest łatwa i przyjemna.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz